Monday, October 1, 2012

PULSAR 1919

Dzisiejszy post pewnie Was zaskoczy : ) I dobrze, właśnie taki miałam cel !  Na początku chciałam by było na maksa mrocznie, ale zrezygnowałam z tego pomysłu i postanowiłam dodać trochę koloru : ) Okulary kupiłam na wyprzedaży w h&m. Byłam zdziwiona gdy podchodząc do półki leżała ich tam jeszcze cała sterta...to dziwne bo wg mnie są świetne ! Spódniczka to mój nowy nabytek ze słynnej strony z legginsami LovelySally. 
Polska, złota jesień nadciąga wielkimi krokami tak więc spodziewajcie się wielu jesiennych postów ! 


photos by Adrian

ramoneska (asos) sheinside
okulary h&m
bransoleta liameo
spódniczka lovelysally
buty papilion

49 comments:

  1. Kobieco i z pazurem ;) lubie to ;D

    ReplyDelete
  2. czy ty możesz zamknąć te usta?

    ReplyDelete
  3. Lovely outfit :) The spiky shoes are amazing and so are the images

    ReplyDelete
  4. to w końcu ta sterta okularów leżała czy podchodziła do półki? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, to ja podchodziłam do półki na której leżała sterta okularów : ) a czemu pytasz ? : )

      Delete
    2. "Byłam zdziwiona gdy podchodząc do półki leżała ich tam jeszcze cała sterta..." - podchodząc odnosi się tu do sterty; poprawnie - podchodząc do półki, byłam zdziwiona - leżała ich tam jeszcze cała sterta albo podeszłam do półki i ze zdziwieniem zobaczyłam,że leży ich tam jeszcze cała sterta;
      przepraszam, zboczenie filologa :)

      Delete
    3. aaa no wyszło jakby leżała sterta półek..mogłam dodać okularów i byłoby ok : ))
      no cóż ja filologiem nie jestem :D

      Delete
  5. jak zawsze zachwycająco! ramoneska cudowna!

    ReplyDelete
  6. Fajna ciekawa stylizacja plus rewelacyjny kolor szminki !

    pozdrawiam moniqmae

    ReplyDelete
  7. Jestem nieodwracalnie zakochana w tych ćwiekowanych creepersach!
    + cudowna stylizacja ;)

    ReplyDelete
  8. jesteś piękna :) i te włosy ... zawsze marzyłam o takim kolorze .
    Hm powiem Ci ,że jesteś bardzo podobna do Carly Rae Jepsen serio serio :)

    + dodaję do obserwowanych .

    http://hello-valentino.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. oo spódniczka w Temporary Pleasure JD :) znasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam jedną piosenkę tego zespołu..taki mi się wydaje i nigdy się nie zagłębiałam w to. Nie wiedziałam, że to ich logo :D

      Delete
  10. wszystko idealnie ze sobą współgra :)

    ReplyDelete
  11. patrząc na spódniczkę mam nadzieję, że chociaż słuchasz Joy Division:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nawet nie wiedziałam, ze to logo jakiegoś zespołu : ) Jakoś zawsze bliższe mi były zespoły typu Metallica czy Nirvana :D

      Delete
    2. Ehh a ja już myślałam że zrobiłaś tą spódnicę z koszulki Joy division.

      Delete
  12. Zachywcam się Twoją urodą równie mocno co Twoim świetnym stylem!

    ReplyDelete
  13. Genialnie :) Ramoneska jest świetna :)

    ReplyDelete
  14. wygladasz wspaniale :))

    okulary booskie :)))

    ReplyDelete
  15. nic mnie tu nie zaskoczyło. wolę Cię w wesołym wydaniu ;)

    ReplyDelete
  16. amazing as always ! <3 x http://beginningboutique.com.au/categories

    ReplyDelete
  17. już gdzieś te buty widziałam;) nawet zastanawiałam się nad ich zakupem;)
    buziaki

    ReplyDelete
  18. Mary, jak robisz takie kolory na zdjęciach? ;)

    ReplyDelete
  19. Awwww! Świetnie wyglądasz. Bardzo fajne są te okulary. ;)
    dominicasinspirations.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. świetny look, ale obróbka zdjęć beznadziejna :c

    ReplyDelete
  21. ja tez zdecydowanie wole cie w weselszych wydaniach ;)

    ReplyDelete
  22. świetny look pozdrawiamy

    http://niezagladajwmetryke.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. nie cierpię kiedy ktoś kopiuje na ubrania motywy z muzyki a potem większość nie wie co to nawet jest.

    ReplyDelete
  24. spódniczka Joy Division <3 !!!

    ReplyDelete
  25. świetne buty :) zresztą cały outfit o dziwo (bo to kompletnie nie moja bajka) bardzo mi się spodobał :)
    pozdrawiam

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !