Wednesday, November 20, 2013

Winter is coming !


Zimno, zimno i jeszcze raz zimno ! Czuć zbliżającą się porę roku, której nie znoszę, zresztą jak większość z Nas : ) Na szczęście na przyjście mrozów jestem już odpowiednio przygotowana a Wy ?


pics by Marcin :*

kurtka chicwish
komin cubus
legginsy pull&bear
torba modekungen
botki vagabond

Romwe “Rose D” sweatshirt
Get the chance to have it at bargain price on 26th Nov.  $1.99 or free!
Leave your comment below the product page:
Then you will have bigger chance to win!
Don’t miss, girls!

32 comments:

  1. Te buty są świetne.. ale ubolewam, że nieocieplane :<

    ReplyDelete
  2. Czemu cały czas patrzysz na dół?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha no rzeczywiście ;D nie wiem, takie akurat zdjęcia wybrałam :)

      Delete
    2. Bo tak się jej spodobały jej buty że nie mogła oderwać od nich wzroku :D

      Delete
  3. Idealna zimowa stylizacja <3 Genialna kurtka :)

    ReplyDelete
  4. bardzo fajny look!
    świetne legginsy

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  5. Ślicznie wygląda ta kurtka!
    Rewelacyjnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. ślicznie wyglądasz, kurtka nieziemska!

    ReplyDelete
  7. ja zimę tak jak misiaczki najchętniej bym przespała,ale niestety nie ma tak dobrze;/Super zestaw kurtka świetna widać ,że cieplutka;)pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Hej Wiolu:)
    Ja tez jestem przygotowana na zime i to jak:)
    A Twoj zestaw jest cool!
    Buziaki- Anna

    ReplyDelete
  9. bardzo fajny set na co dzień, świetne spodnie !

    http://hipnature.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. fajny strój na co dzień :)
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Te kolory idealnie do Ciebie pasują :*

    ReplyDelete
  12. Fajna stylizacja! Chyba średnio jestem przygotowana, zobaczę jeszcze jak to będzie ;-;
    ✌ blog

    ReplyDelete
  13. wszystko jest super,sama chętnie bym się tak ubrała :)

    ReplyDelete
  14. cudownie wyglądasz :)
    botki bardzo mi przypadły do gustu

    ReplyDelete
  15. uwielbiam te kurtki, świetnie wyglądają :)) no i te czerwone usta!

    ReplyDelete
  16. wiem ze się czepiam,może czasami za bardzo.Ale ten zestaw jest paskudny!Wyglądasz jak ruska baba,kurtka brzydka,może gdyby taka nie ściągnięta w pasie,torba zupelnie nie pasuje,no i mina,oczy spuszczone.Porażka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty się zawsze czepiasz :D Mało tego..po prostu hejtujesz pod swoim jakże ambitnym nickiem grubas :D
      Opublikowałam ten komentarz tylko dlatego, że jest do przeżycia i nie obraziłaś mnie tak jak w poprzednich. Zrobiłam to również dla świętego spokoju, żebyś nie wyrzucała mi, że nie umiem przyjąć krytyki : ) Pozdrawiam i więcej refleksji nad sobą życzę.

      Delete
    2. grubas chyba nie wiesz co jest teraz modne.. Pokaż swoją garderobę ;)

      Delete
    3. o to miłe!Nick mam taki jak każdy inny,jest równie ambitny jak pozostałych wpisywaczy.I nie zawsze się czepiam,serio.Pozdrawiam

      Delete
    4. a właśnie, że wygląda śliicznie *_* świetnie zestawione ciuchy :D
      przygarnęłabym wszystko oprócz botków, bo nie umiem chodzić w butach wysokim obcasie^^

      Delete
  17. No ja to chyba niebardzo jestem gotowa. Ale może dlatego że wcale nie przepadam za tą paskudną porą roku i nie szykuję się do niej z euforią jak do lata czy wiosny;)
    Ale Ty widać już jesteś w pełni gotowa i uzbrojona po zęby:) Ładnie:)

    ReplyDelete
  18. świetna kurtka <3
    kolor komina to zdecydowanie mój ulubiony kolor na jesień :D

    ReplyDelete
  19. Świetny look :) kurteczka cudowna i botki jak marzenie

    Pozdrawiam Kamila

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !