Wednesday, April 22, 2015

RECENZJA // Kemon - puder zwiększający objętość włosów


Co obiecuje producent?
Proszek zwiększający objętość do stosowania na suchych włosach. Nie pozostawia śladów i można go stosować bezpośrednio u nasady włosów.

Skład: aqua (water/eau), silica silylate, aluminium starch octenylsuccinate, sodium benzoate, octylacrylamide/acrylates/butylaminoethyl methacrylate copolymer, allantoin, citric acid

Cena: 10g około 70 pln

Moja opinia:
Nigdy nie miałam większych problemów z objętością włosów, ale czemu nie sprawić by wyglądały jeszcze piękniej? Kiedy tylko dowiedziałam się, że zostanę testerką tajemniczego produktu marki Kemon, nie mogłam doczekać się, aż kurier dostarczy mi paczkę. Po otwarciu przesyłki od razu przeszłam do testowania i uwaga..doznałam lekkiego szoku! Buteleczka była wypełniona proszkiem tylko do połowy. Prędko przeczytałam sposób użycia i moje wątpliwości zostały rozwiane. Otóż przed zastosowaniem produktu, należy energicznie potrząsnąć buteleczką, aby proszek wypełnił ją po brzegi. Puder zdecydowanie spełnił swoje zadanie i rzeczywiście efekt był natychmiastowy. Warto podkreślić, że puder nie pozostawia na włosach żadnych śladów, nie powoduje dyskomfortu czy świądu. Produkt można aplikować na dłonie lub bezpośrednio na włosy. Ja wybrałam pierwszy sposób. Wydaje mi się, że kosmetyk jest bardzo wydajny, chociaż stosuję go zbyt krótko, by móc to stwierdzić w 100%. Polecam ten produkt wszystkim, którzy borykają się z problemem okląpniętych włosów! :)

3 comments:

  1. Mi nie jest potrzebny :) Ja mam efekt jak po całej tubce :) Cena też nie za fajna... Ale może kiedyś... Lubie posty z recenzjami.
    http://suzane-julie-is-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Korzystałam z tego pudru, tyle, ze innej firmy i nawet był fajny efekt ;)

    ReplyDelete
  3. o proszę, ciekawy ten puder, bo większość tego typu produktów zostawia białe ślady :/ ja w ogóle uwielbiam zapachy kosmetyków Kemon :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !