Saturday, February 4, 2017

Come Back (Canon 5D Mark III)

Witajcie Kochani! Wracam po sporej przerwie, chyba najdłuższej w historii mojego bloga :o
Nie mam usprawiedliwienia dla siebie, bo blog rzeczywiście poszedł w odstawkę na kilka "ładnych" miesięcy. Przez cały listopad przygotowywałam się do zawodów pole dance, w których zajęłam I miejsce, dodatkowo z kursantki awansowałam na instruktora pole dance. Obecnie prowadzę zajęcia w dwóch szkołach (MissFit i Riri Pole Dance), chętnych zapraszam na lekcje! Powracając do historii mojego zniknięcia...jak pewnie zauważyliście blog był przez pewien czas niedostępny, a wszystko to sprawą domeny która wygasła w grudniu przez moje zaniedbanie. Póki co zostaję przy starym adresie www.mary-katefashion.blogspot.com :) 
A teraz trochę dobrych nowin! Od tej chwili będziecie mogli oglądać zdjęcia w nowej jakości, ponieważ zaopatrzyłam się w nowy sprzęt (Canon 5D Mark III) o którym marzyłam już od kilku lat. Mam nadzieję, że będziecie pozytywnie zaskoczeni a ja postaram się tutaj bywać częściej niż dotychczas. Blog nadal będzie poświęcony tematyce modowej, ale również sportowej :) Zapraszam do odwiedzin! Pozdrawiam serdecznie :*


 koszula/spodnie bershka
top missguided

12 comments:

  1. Witaj , Fajnie że powróciłaś do blogowania, przepiękne zdjęcia i ślicznie wyglądasz kochana.Magda S:)

    ReplyDelete
  2. przecudowne zdjęcia, ta jakość jest oszałamiająca :))

    ReplyDelete
  3. świetna jest ta koszula, bardzo ładnie Ci jest w czerwieni ;)

    ReplyDelete
  4. Jakość zdjęć zachwycająca! Chyba też właśnie zaczęłam marzyć o nowym cudeńku do fotografowania! ♥

    ReplyDelete
  5. Zdjęcia tym sprzętem wyszły super :) Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się kolejne posty z super zdjęciami :p

    ReplyDelete
  6. Przepiękne zdjęcia! <33 Przerabiałaś je jeszcze czy prosto z aparatu ?
    Gratuluję 1 miejsca!!! :*

    ReplyDelete
  7. Może i zaniedbałaś bloga, ale poświęciłaś się pasji, co jest całkowicie zrozumiałe :)
    Widać, że jest to coś, co kochasz, a nie chwilowa zajawka na pokaz - bo moda na sport.
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :D

    ReplyDelete
  8. ale masz extra łóżko!a zdjęcia super.

    ReplyDelete
  9. Jeśli tylko będziesz mogła, wznów prowadzenie bloga na własnej domenie. To zawsze oznacza prestiż większy niż darmowy blogspot :).. o i oczywiście większą autonomię w promowaniu na blogu :)

    ReplyDelete
  10. Piekna koszula, ładne kolory. I oczywiście rewelacyjne zdjęcia!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !